HomeRegisterLog in

Share | 
 

 AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Mon 08 Jun 2009, 9:56 pm

BUKAN AKU KA ADMIN VCS? wakakakak
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 1:52 pm

jgn ko bg 2 ba bro,relex ba....sapa ckp ko gila kuasa?ko bg tau aku luk.mcm mana ni..xkan ko tggl kan aku sorg2 d sini bro,dulu kita sama2 dari shiuliung, pas 2 sama2 bangunkan VCS pas 2 ko kasi tggl aku lg,, sedih cm mana la aku mau mantapkan kereta aku tanpa dirimu ni.....




WWW.NINANGTUNE.COM
Back to top Go down
Ped5777
VCS Potiential
VCS Potiential
avatar

Number of posts : 83
Age : 31
Car : iswara
Registration date : 2009-04-14

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 4:57 pm

fred_N/A wrote:
jgn ko bg 2 ba bro,relex ba....sapa ckp ko gila kuasa?ko bg tau aku luk.mcm mana ni..xkan ko tggl kan aku sorg2 d sini bro,dulu kita sama2 dari shiuliung, pas 2 sama2 bangunkan VCS pas 2 ko kasi tggl aku lg,, sedih cm mana la aku mau mantapkan kereta aku tanpa dirimu ni.....




WWW.NINANGTUNE.COM

apa ko susah bah bro, aku kan ada. tapi akupun kluar jgk bah sdh dari VCS...wakakakak
Back to top Go down
hoexer
VCS Potiential
VCS Potiential
avatar

Number of posts : 434
Age : 30
Car : Iswara Sedan 1.5
Registration date : 2009-04-11

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 5:55 pm

Ya Ka?? hoho
Back to top Go down
http://www.friendster.com/hoexer
nana_angel
VCS Newbie
VCS Newbie
avatar

Number of posts : 563
Age : 26
Car : ford
Registration date : 2008-10-18

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 6:55 pm

say wut???!!!!!!!
Back to top Go down
hoexer
VCS Potiential
VCS Potiential
avatar

Number of posts : 434
Age : 30
Car : Iswara Sedan 1.5
Registration date : 2009-04-11

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 8:43 pm

Say Wut apa nana_angel??
Back to top Go down
http://www.friendster.com/hoexer
poyon
VCS Newbie
VCS Newbie


Number of posts : 5
Age : 29
Car : Toyota Saga
Registration date : 2009-06-09

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 11:01 pm

knp perkara sebegini blh brlku?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 09 Jun 2009, 11:25 pm

poyon wrote:
knp perkara sebegini blh brlku?

sbb ianya sdh berlaku bro peace
Back to top Go down
Jack_6401
Sabah Sound Community
Sabah Sound Community
avatar

Number of posts : 571
Age : 31
Car : Kancil
Registration date : 2008-11-08

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 12:26 am

Apa terjadi nie?
Back to top Go down
codeng
MOD VIP STYLE
MOD VIP STYLE
avatar

Number of posts : 4687
Age : 34
Car : kancil mata bulat
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 1:18 am

niela kalila mguji kebijaksanaan para admin&moderator...
apa motif nie buat bgini?? mghina admin?? mguji admin?? mmuji admin??
Back to top Go down
rex_ecutor
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1822
Age : 29
Car : AE100
Registration date : 2008-11-01

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 11:40 am

kenapa begini ni... ndak la aku pahamm..
Back to top Go down
Miey_Kitty
Penasihat Kelab Dan Wakil Media
Penasihat Kelab Dan Wakil Media
avatar

Number of posts : 2304
Age : 33
Car : Perodua Kancil EX660
Registration date : 2008-12-05

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 3:00 pm

topik apa ini????apa yg nk dibincangkan???? <----- ni bukan spam
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 4:54 pm

aku pun gila kuasa..

tapi injin standard 150cc
Back to top Go down
Miey_Kitty
Penasihat Kelab Dan Wakil Media
Penasihat Kelab Dan Wakil Media
avatar

Number of posts : 2304
Age : 33
Car : Perodua Kancil EX660
Registration date : 2008-12-05

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 7:42 pm

tempat bkin spamming kaini????
Back to top Go down
big_ulik
VCS Newbie
VCS Newbie
avatar

Number of posts : 544
Age : 35
Car : kotak itam , ..tiara itam...
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Wed 10 Jun 2009, 9:39 pm

Miey_Kitty wrote:
tempat bkin spamming kaini????

yang betul kajen.. bukan lah tempat membuat spamming tp... supaya kita bepikir apa juga sebenarnya yg individu itu tadi mau?? kenapa??? ... dan macam mn cara kita bertindak dengan kepandaian kita sendiri...
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Thu 11 Jun 2009, 11:37 am

tlg jgn banyakan spaming,
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Thu 11 Jun 2009, 6:20 pm

individu ini berasa tdk puas hati ngan segelintir pihak admin dan mod yg menuduh beliau gila kuasa,jadi harap jgn la menambah parahkan lagi keadaan..saya minta tlg la sgt2 hormati org lain klu mau diri d hormati,jgn ambil hati k,saya cuma sampaikan pa yg patut...jgn la sesama kita nak bergaduh.org lain mgkn ketawa2 tgk kita bergaduh.tp pa yg kita dapat?????hilang kawan.e2 yg akan kita dapat,fikir2kanla pa yg patut .
Back to top Go down
codeng
MOD VIP STYLE
MOD VIP STYLE
avatar

Number of posts : 4687
Age : 34
Car : kancil mata bulat
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Thu 11 Jun 2009, 7:53 pm

ya, minta tlg jg beliau hormati urg lain....sama2 hormat barula kawan tidak akan hilang...
klu kita ja hormat, urg nie x hormat, susa jg 2...sama2 kita fikir...sbab bukan aku ja terasa tp kebanyakan admin&mod pun terasa...
Back to top Go down
big_ulik
VCS Newbie
VCS Newbie
avatar

Number of posts : 544
Age : 35
Car : kotak itam , ..tiara itam...
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Thu 11 Jun 2009, 9:00 pm

aku terus terang la... aku pun terasa?? knp?? ah?? aku akun aku ni baru lg dlm VCS ni... tp aku cukup hormat semua dlm VCS ni.... cukup aku rasa best dalam VCS ni... kalau ada yg x suka kasitau saja ba... nah... ambil la ni kaler2 merah.. tapi satu syarat... bikin kerja. x kasi ancur ni VCS... berenti la gigit2 ... sindir2... apa lagi ah???? .... o ya kurangkan mulut banyakkan kerja tangan... aku minta maaf kalau aku ni melebih-lebih tp mcm injin v-Tec juga smpi rpm pandai juga teriak v-Tecnya 2.... prinsip aku senang org bagus sm hormat sm aku... AKU LEBIH HORMAT SAMA BAGUS SAMA ORANG TU... trima kaseyyyy....

iTs nothiNg persoNal iTs all aBout the buSineSs...
Back to top Go down
sHe_dEviL
VCS-TLC Partner
VCS-TLC Partner
avatar

Number of posts : 897
Age : 36
Car : v.i.v.a
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Fri 12 Jun 2009, 9:24 am

Love , Peace & Respect !!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Fri 12 Jun 2009, 3:24 pm

adakah ini bermaksud menghina admin ataupun sesetengah admin yang gila kuasa? wujudnya admin lounge ni untuk menegur sesama sendiri.. sebb utama.. bukan kasi naik posting atau topik. Thanks..

peace just my 50cents
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Fri 12 Jun 2009, 6:05 pm

YUP.. bring the best to vcs not the damaged come in to vcs
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Fri 12 Jun 2009, 6:09 pm

big_ulik wrote:
aku terus terang la... aku pun terasa?? knp?? ah?? aku akun aku ni baru lg dlm VCS ni... tp aku cukup hormat semua dlm VCS ni.... cukup aku rasa best dalam VCS ni... kalau ada yg x suka kasitau saja ba... nah... ambil la ni kaler2 merah.. tapi satu syarat... bikin kerja. x kasi ancur ni VCS... berenti la gigit2 ... sindir2... apa lagi ah???? .... o ya kurangkan mulut banyakkan kerja tangan... aku minta maaf kalau aku ni melebih-lebih tp mcm injin v-Tec juga smpi rpm pandai juga teriak v-Tecnya 2.... prinsip aku senang org bagus sm hormat sm aku... AKU LEBIH HORMAT SAMA BAGUS SAMA ORANG TU... trima kaseyyyy....

iTs nothiNg persoNal iTs all aBout the buSineSs...



klu ada pa2 trus terang la dgn beliau... kita bleh settle hal ni baik2 pun,everthing will b ok...pangkat xpenting la bro... yg penting semangat setia kawan...pa jg la guna pangkat... klu aku la kan,biar pangkat kecik..jadi tukang sapu pun xpa... tp yg penting gaji besar... wakakakakaka.bg 2 jg la ispadu yg perlu dalam hidup kita,jgn pasal pangkat smua jadi xtentu... have a nice day
Back to top Go down
big_ulik
VCS Newbie
VCS Newbie
avatar

Number of posts : 544
Age : 35
Car : kotak itam , ..tiara itam...
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Fri 12 Jun 2009, 8:25 pm

fred_N/A wrote:
big_ulik wrote:
aku terus terang la... aku pun terasa?? knp?? ah?? aku akun aku ni baru lg dlm VCS ni... tp aku cukup hormat semua dlm VCS ni.... cukup aku rasa best dalam VCS ni... kalau ada yg x suka kasitau saja ba... nah... ambil la ni kaler2 merah.. tapi satu syarat... bikin kerja. x kasi ancur ni VCS... berenti la gigit2 ... sindir2... apa lagi ah???? .... o ya kurangkan mulut banyakkan kerja tangan... aku minta maaf kalau aku ni melebih-lebih tp mcm injin v-Tec juga smpi rpm pandai juga teriak v-Tecnya 2.... prinsip aku senang org bagus sm hormat sm aku... AKU LEBIH HORMAT SAMA BAGUS SAMA ORANG TU... trima kaseyyyy....

iTs nothiNg persoNal iTs all aBout the buSineSs...



klu ada pa2 trus terang la dgn beliau... kita bleh settle hal ni baik2 pun,everthing will b ok...pangkat xpenting la bro... yg penting semangat setia kawan...pa jg la guna pangkat... klu aku la kan,biar pangkat kecik..jadi tukang sapu pun xpa... tp yg penting gaji besar... wakakakakaka.bg 2 jg la ispadu yg perlu dalam hidup kita,jgn pasal pangkat smua jadi xtentu... have a nice day


herm.. mcm mn aku mau ckp ah??? mmg pun aku ni pun x suka bepangkat2 ni.. tp aku cukup trima kasih juga sm LoLLipop sebab bagi aku chan sampai admin ni... bukan la niat aku td mau menunjuk.. atau mau bw kepala sendiri.. tp ini kenyataan.. niat ku supaya kita satu hati itu saja..


BERSATU KITA TEGUH BERCERAI KITA ROBOH....


satu lagi setiap manusia ada perasaan.. mcm mn mau dihormati sekiranya tidak menghormati.. minta maaf kalau ada yg tersinggung... tapi ini la yg aku lihat situasi sebenarnya...

oh ya.... tuan tanah vcs admin.. tlg fikir balik jawatan admin saya ni... saya merayu la... tolong fikirkan... saya ni manusia biasa yg suka bekawan ... tidak lah aku ni gilakan pangkat?? sekali lagi aku tegaskan aku ni tidak lah gilakan pangkat.. aku cuma buat kerja ni atas kepercayaan dan tanggungjawab yg sudah aku di bagi....


its nothing personel its all about the business...
thank you
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Sun 14 Jun 2009, 3:25 am

betul jugak kepada ulik.. dan nda jugak salah kepada bosku fred yang selalu menemani aku tt kebal di lintas... apa2pun kita kena bermusyawarah... berunding dengan cara baik... sokong kalau anda sayang kelab ini, kita berunding meja bulat.. aku bawa srg polis nda bulih gaduh2 tengkar jak dibenarkan.. anak
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 16 Jun 2009, 11:27 am

cm makin parah tau klu cm ni,....da la,xpayahla kita nak bertengkar2 pasal ni,aku cuma nak bg tau mr mantan and mantan crew msh lg VCS cuma diorg jarang turun tt sbb ada masalah tertentu... sticker pun msh terlekat indah d PED5777 SAA556B SAA556T....HARAP SEMUA FAHAM.BG2 JG AKU.aku minta maaf byk2 sbb jarang2 turun tt.klu kami xturn xbermaksud kami da x setia ngan VCS.... thanks....tp klu kamu smua rasa kami da xlayak ikut club ni,kamu blhla banned kami....mksd saya ckp mcm ni,bkn la ada niat tembirang atau ada niat lain.hanya untuk menyenangkan hati pihak2 yg xberpuas hati dgn kami...sblm kamu banned saya,saya cuma dapat mengucapkan ribuan terimah kasih kepada smua warga vcs kerana telah melayan saya dgn baik selama ni....mana la tau kena banned lepas ni,mana sempat lg nak berkata2 kan.wakakakakaka thanks yek...
Back to top Go down
drakult
MOD VIP STYLE
MOD VIP STYLE
avatar

Number of posts : 4846
Age : 33
Car : Kuda Putih
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 16 Jun 2009, 11:46 am

awal bah banned giant..wakakakakkaaa..bah tt eddie kita lagi sama borot..biarlah yg lain nda pedul ko..borot ada bah utk menemani mu di ranjang..wakjajajakakajajakajakajaaka
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 16 Jun 2009, 1:14 pm

aku mau juin tu tt tu taw,,, << ini bukan spam ..
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 16 Jun 2009, 4:19 pm

drakult wrote:
awal bah banned giant..wakakakakkaaa..bah tt eddie kita lagi sama borot..biarlah yg lain nda pedul ko..borot ada bah utk menemani mu di ranjang..wakjajajakakajajakajakajaaka


atur bah.... jgn dikasi lama...aku da lama menungu saat2 d ranjang.wakakakaka jadi bila?kuling2 jak.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Sun 21 Jun 2009, 11:02 pm

aku pun heran jugak kenapa kita mo melatah.. mungkin tindakan mantan73 ni ada juga sikit2 membantu kita yang tgh tdur mengharapkan org lain memajukan forum ni.... aku sendiri menyaksikan keta mantan73 baru2 masi terlekat stiker vcs di belakang menunjukkan beliau pun masi setia dgn vcs sedih sudahlah, betul lah kata fred NA, nda usahlah kita gaduh2 [asal benda ni....

bagi pendapat aku mantan73 masi layak menjadi admin atau moderator kerana beliau jugak antara org terawal yg join dalam penubuhan vcs. sedih

just my 5cent sedih
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Mon 22 Jun 2009, 11:07 am

ya entah la sapa yg ilangkan status mod beliau.
Back to top Go down
darrengt
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 2091
Age : 37
Car : MOVE/GL
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Mon 22 Jun 2009, 1:25 pm

fred saya ingat itu status buli kasi hilang sendiri tue
kasi unsubsribe saja terus otomatik kau punya mod atau admin hilang serta merta
Back to top Go down
fred_N/A
VCS ADMIN
VCS ADMIN
avatar

Number of posts : 438
Age : 32
Car : iswara king
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Mon 22 Jun 2009, 2:45 pm

mantan ada tanya aku ari 2.knpa warna dia tiba2 hilang,aku da ubah blk,tp sama jg,kena ubah blk.ntahla kenapa,mengapa,dan bagaimana.... kita ni nak cari kwn,bkn nak cari lawan,sapa2 yg xpuas ati ckp jak ba,


Last edited by fred_N/A on Tue 23 Jun 2009, 3:22 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Street_Mover
KETUA TAHAN MAKI
KETUA TAHAN MAKI
avatar

Number of posts : 1914
Age : 34
Car : kelisa
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Tue 23 Jun 2009, 1:35 pm

huhhh ni barulah......lama aku x masuk ni purum, tetibatibatiba jak ada admin lounge..

aku ingat tpt minum2 kupi ata harimau,.. wkaakkakaka ketawa berabis

ingatkan jg buli karoke2 cni... matai ketawa berabis
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   Thu 25 Jun 2009, 4:17 pm

sokong ada2 jak ko ni borot sokong
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)   

Back to top Go down
 
AKU ADMIN VCS (GILA KUASA)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Versatile Car Society :: R3V3NG3 CR3W :: ADMIN LOUNGE-
Jump to: